czwartek, 15 lipca 2010

Daria vol. II




Nie tak dawno przestawiałam Darię-młodą projektantkę, która była moją modelką. Obecnie prezentujemy część drugą efektów naszej współpracy. Zaznaczę, że z powodu słabości do okresu dwudziestolecia wieku XX-go, największy sentyment odczuwam w kierunku stylizacji z nakryciem głowy /właścicielka- prababcia Darii/ oraz innymi dodatkami, których pochodzenie przyprawia mnie o dreszcze emocji. Daria-idealnie się spisałaś;-).
Koniecznie muszę i chcę podziękować asystentowi, który świetnie zadbał o światło w miejscach, gdzie odczuwałam niedosyt. Nie wspomnę o przedsięwzięciach organizacyjnych;-).

I tak nie wykorzystałyśmy wszystkich pomysłów, jednak nie smuci mnie ta świadomość. Wyobraźcie sobie, że macie już w swoim zasięgu zrealizowane WSZYSTKIE marzenia?! I co byłoby dalej? Marzenia nadają naszemu życiu sens...interpretacja wątku (jak zawsze) dowolna...

Po więcej zapraszam na stronę, folder "Ludzie"

P.s. Bardzo, bardzo przepraszam tych, którym z opóźnieniem oddaję materiały, a najmocniej Ciebie ***za wielkie zaniedbania***



/backstage-na sesjach gryzą komary;-)/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuję za Twój komentarz.